Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
نهمین هفته مراسم استغاثه به امام زمان (عج) در مسجد قدس (سردزک) برگزار شد. - مهدویت فارس

نهمین هفته مراسم استغاثه به امام زمان (عج) در مسجد قدس (سردزک) برگزار شد.

نهمین هفته مراسم استغاثه به امام زمان (عج) در قالب سه شنبه های مهدوی روز سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ در مسجد قدس (سردزک) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و علاقمندان به حضرت مهدی (عج) برگزار شد سخنران جلسه با بیان اینکه معرفت و شناخت امام ،مقدمه تبعیت و محبت نسبت به امام هست،واین یعنی اگر کسی امام را خوب بشناسد عاشق امام می‌شود و به دنبال اون ،سبک و سیاق زندگی اش امام زمانی میشود.حجت الاسلام قهرمانی با اشاره به آیه شریفه ۲۳ از سوره مبارکه شورى بیان داشتند : مودت به معنای محبت صرف و محض نیست ، بلکه  به معنای محبتی است که همراه با تبعیت باشد، بنابراین اگر امام را خوب شناختیم محب و تابع امام میشویم. در این صورت  هر کدام از ما زمینه ساز ظهور در مسیر آماده سازی دولت کریمه مهدوی میشویم.
این مراسم پس از قرائت زیارت آل یاسین و  نماز استغاثه به امام زمان (عج) به پایان رسید. قابل ذکر است این مراسم در جهت معرفی مسجد قدس به عنوان قدمگاه حضرت مهدی (عج) با توصیه حضرت آیت الله دژکام و اجرای بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان فارس در سه شنبه های هر هفته با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *