Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
جلسه شورای منطقه ۵ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) - مهدویت فارس

جلسه شورای منطقه ۵ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج)

جلسه شورای منطقه ۵ بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) در روز پنج‌شنبه ۱۹/۱۰/۹۸ با حضور نمایندگانی از بنیادهای فارس، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان به میزبانی بنیاد فارس تشکیل شد.
در ابتدای این جلسه، حضرت استاد حاج شیخ علیرضا حدائق مدیرعامل بنیاد فارس ضمن خوش‌آمد گویی به حاضران، نکاتی را درباره اهمیت فعالیت در فضای فرهنگی خصوصاً ترویج معارف مهدویت بیان فرمودند.
در این نشست که جهت تبادل‌نظر و انتقال تجربیات اعضای شورای منطقه ۵ کشور برگزار شده بود برنامه‌های پیشنهادی سال ۹۹ و ارزیابی «شعب استان‌ها» ابلاغی از بنیاد مرکز، موردبحث و بررسی قرار گرفت و اشکالات طرح از نگاه اعضاء مکتوب و مقرر شد توسط دبیر جلسه (بنیاد خوزستان) به بنیاد مرکز ارسال شود.
ازجمله دیگر مباحثی که در ضمن جلسه مطرح گردید طرح مطالبات اعضا بود که در ۹ بند مکتوب و مقرر شد که توسط دبیر شورای منطقه از طریق بنیاد مرکز پیگیری و نتیجه به اطلاع اعضا رسانده شود.

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *