Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
جلسه هم‌اندیشی مبلغان مهدویت فارس - مهدویت فارس

جلسه هم‌اندیشی مبلغان مهدویت فارس


جلسه هم‌اندیشی مبلغان مهدویت فارس در آستانه فرارسیدن ماه محرم با حضور استاد حاج شیخ علیرضا حدائق مدیرعامل بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس روز چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ در مسجد خاتم‌الانبیاء (ص) برگزار شد.
در این جلسه، استاد حدائق بر اساس روایت امام صادق (علیه‌السلام) که فرمودند: لایصیرُا لعبدُ خالصاً لِلّهِ عزّوجَلَّ حتّی یصیرَالمدحُ وَ الذَمُّ عِندَه سَواءً. بنده به درجه خلوص برای خدای متعال نمی‌رسد مگر زمانی که تعریف یا مذمتی که از او می‌شود هر دو در نزد وی یکسان باشد؛ مهم‌ترین ویژگی یک مبلغ را اخلاص در عمل عنوان کردند.

ایشان با اشاره به در پیش بودن ایام محرم بر اهمیت و ضرورت تبلیغ در این ماه و دعوت مردم به شناخت امام تأکید کردند و بیان داشتند: از درس‌های مکتب عاشورا انجام تکلیف و وظیفه بدون در نظر گرفتن نتیجه است؛ هرچند باید تلاش کنید وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهیم.
لازم به ذکر است در ابتدای جلسه که با مداحی حجت‌الاسلام احمدی به مناسبت اعیاد ماه ذی‌الحجه به‌ویژه روز مباهله همراه بود، آقای محمدعلی غیبی، مسئول آموزش بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس، گزارش کوتاهی پیرامون فعالیت‌های این واحد و نحوه برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی با مشارکت مبلغین مهدوی و برخی نکات تبلیغی و آموزشی ارائه کرد.

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *