Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
یازدهمین هفته مراسم استغاثه به امام زمان (عج) در قالب سه‌شنبه‌های مهدوی - مهدویت فارس

یازدهمین هفته مراسم استغاثه به امام زمان (عج) در قالب سه‌شنبه‌های مهدوی

یازدهمین هفته مراسم استغاثه به امام زمان (عج) در قالب سه‌شنبه‌های مهدوی روز سه‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ در مسجد قدس (سردزک) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و علاقه‌مندان به حضرت مهدی (عج) برگزار شد حجت‌الاسلام‌والمسلمین خوشبویی در تشریح استغاثه به امام زمان (عج) اظهار داشت: اگر تمام مردم احساس درد فراق یار و محبوب داشته باشند مساله فرج، تسریع خواهد یافت.

وی با اشاره به روایتی از امام باقر (علیه السلام) که «إِنْ أَصْبَحْتُمْ یَوْماً لَا تَرَوْنَ مِنْهُمْ أَحَداً فَاسْتَغِیثُوا بِاللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ انْظُرُوا السُّنَّهَ الَّتِی کُنْتُمْ عَلَیْهَا … فَمَا أَسْرَعَ مَا یَأْتِیکُمُ الْفَرَجُ.» (هرگاه صبحگاهان روزی دیدید که امامی از آل محمد غایب گشته او رامشاهده نمی کنید، پس به درگاه خداوند عز و جل استغاثه نمایید (وفرج و ظهور او را از پروردگاربخواهید)… پس چه زود باشد که فرج و گشایش به شما رخ نماید) تاکید کرد؛ روایت به استغاثه و ناله در فراق امام به صورت جمعی توصیه کرده و اثر گزاری استغاثه بیشتر از از دعا است.

حجت‌الاسلام خوشبویی تاکید کرد: ۰هر کس به تنهایی میتواند فرج و دیدار حضرت را به دو شرط میسر کند،اول اینکه؛به جای نیاز به تجملات و مد گرایی دنبال نیاز واقعی که همان نیاز به ولی خدا است را در خود بپرواند.دوم اینکه؛خلوت، انس ، مناجات و راز و نیاز با حضرت را به طور دائم در برنامه روزانه خود قرار دهد.
این مراسم پس از قرائت زیارت آل یاسین و نماز استغاثه به امام زمان (عج) به پایان رسید.

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *