Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
پیش جلسه تشکیل شورای قرآن و عترت استان فارس - مهدویت فارس

پیش جلسه تشکیل شورای قرآن و عترت استان فارس

نخستین پیش جلسه تشکیل شورای قرآن و عترت استان فارس با حضور آیت الله دژکام نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز در روز پنج شنبه ۲۳ بهمن ۹۹ در حرم مطهر احمد بن موسی (ع) شاهچراغ برگزار شد.
در این جلسه که حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین حدائق قائم مقام بنیاد و موسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) حضور داشت، راهکارهای تشکیل شورای قرآن و عترت و لزوم توجه به این مساله مورد بررسی قرار گرفت.
در پایان جلسه، آیت الله دژکام امام جمعه شیراز با تاکید بر اینکه شورای عالی قرآن و عترت استان فارس باید انسجام‌بخش و وحدت‌آفرین در فعالیت‌های قرآنی باشد، عنوان کرد: در این شورا باید هم به دنبال قرآن باشیم و هم عترت چرا که اگر تنها به یکی توجه کنیم، در حق دیگری ظلم کرده‌ایم.

آیت‌الله دژکام با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ باید سال تمرین با هم بودن و کار تشکیلاتی برای کار جدی حول ترویج فرهنگ، علوم و فعالیت‌های قرآنی و عترت باشد، خاطرنشان کرد: در این شورا باید همه دستگاه‌های مسئول در زمینه قرآن و عترت پای کار بیایند و یکی شوند و در ادامه، تشکل‌های مردم‌نهاد و شخصیت‌های قرآنی نیز به این حرکت بپیوندند.
نماینده ولی فقیه در استان فارس بیان کرد: در اسفندماه ۹۹ باید برنامه‌ریزی جدی برای فعالیت‌های قرآن و عترت سال ۱۴۰۰ به سرانجام برسد تا در سال آتی، سطح فعالیت‌ها به حدی برسد که کتاب خدا و معجزه جاویدان و همیشه زنده پیامبر گرامی اسلام در استان ما از مهجوریت خارج شود.

وی تاکید کرد: همه ما در برابر قرآن و عترت پیامبر گرامی اسلام مسئول هستیم و باید برای تعالی و ترویج صحیح این معارف در سطح جامعه، به شکل مطلوب تلاش کنیم.

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *