جستجو

دیدار کارکنان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود فارس با نماینده ولی فقیه استان فارس و امام جمعه شیراز

دیدار کارکنان بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود فارس با نماینده ولی فقیه استان فارس و امام جمعه شیراز

در تاریخ 1401/11/8 جمعی از کارکنان بنیاد و مؤسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس به اتفاق استاد حاج شیخ علیرضا حدائق مدیر محترم بنیاد، با نماینده‌ی محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شیراز حضرت آیت الله دژکام در محل دفتر ایشان دیدار داشتند.
در این دیدار در ابتدا توسط قائم مقام محترم بنیاد حاج شیخ محمدحسین حدائق گزارش جامعی از فعالیت‌ها و برنامه‌ی یکساله بنیاد ارائه فرمودند و سپس تقاضا نمودند که دستور جلسه پیش روی شورای فرهنگ عمومی به موضوع دهه مهدویت اختصاص یابد.
استادحدائق مدیر محترم بنیاد ضمن تشکر از نماینده محترم ولی فقیه به اهمیت موضوع مهدویت پرداخته و از ایام دهه مهدویت به عنوان شروع دوباره‌ای برای برنامه‌های سالیانه مهدویت در استان یاد کردند.
همچنین در این دیدار نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شیراز ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده فرمودند ان‌شاءالله روز پنج‌شنبه 1401/11/13 شورای فرهنگ عمومی به اتفاق اعضای شورای سیاستگذاری با موضوع فعالیت‌های دهه‌ی مهدویت تشکیل خواهد شد. ضمناً ایشان تأکید داشتند که برنامه‌ی جشن ویژه مهدوی در مسجد وکیل شیراز و برگزاری جام ورزشی انتظار در دستور کار قرار گیرد.

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *