Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
شرح زیارت آل یاسین ۱ - مهدویت فارس

شرح زیارت آل یاسین ۱

یکی از اساسی ترین مسائل اعتقادی اسلام ،پذیرش و اطاعت و قبولی ولایت ائمه (ع) و در عصر غیبت شناخت و آشنایی با واسطه فیض حضرت حق و مظهر امن و امان ، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) می باشد.

اهمیت و ضرورت این موضوع به حدی است که در آیات و روایات فراوانی از آن یاد شده است چنانچه در زیارت حضرت صاحب الامر در کتاب شریف مفاتیح الجنان، تنها را رسیدن به سعادت بشری را تبعیت از امام زمان (عج) بیان کرده، آنگاه که می فرماید: «السلام علیک یا سبیل الله الذی من سلک غیره هلک » سلام بر تو ای راه خدایی که اگر کسی غیر تو را بپیماید به هلاکت می رسد.

یکی از زیارت هایی که در تقویت معرفت و آگاهی انسان در تقرب به سوی پرودگار عالم و جلب توجه ائمه معصومین به ویژه حضرت ولی عصر (عج) موثق است زیارت آل یاسین است و از محدث بزرگوار محمد حمیری از وجود مبارک امام زمان (عج) نقل می کند و به ایشان سفارش می نمایند : هرگاه خواستی ما را زیارت کنی  این گونه زیارت کن «سلام علی آل یاسین»

در این کتاب بیست و سه فراز از  زیارت آل یاسین بررسی و شرح داده شده است.

به حول و قوه الهی بخش اول مباحث با موضوع بخش سلام ها و با عنوان شرح زیارت آل یاسین ۱ منتشر و به لطف الهی با استقبال خوبی مواجه گردید و تاکنون ۵ نوبت و در ۱۵۰۰۰ نسخه به چاپ رسیده است.

✔️ علاقمندان برای تهیه کتاب معرفی شده به بنیاد و مؤسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس به آدرس کوی زهرا (س)،نبش کوچه ۸، روبروی دبستان شهیدان اتحادی مراجعه و یا با شماره تلفن” ۳۷۲۵۵۸۵۴ / داخلی ۱۱۲ ” تماس حاصل نمایند.

 

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *