جستجو

نشست مدیران بنیاد و کارشناسان نهضت سوادآموزی

در تاریخ ۸/۱۰/۹۹ جلسه­‌ی کارگروه تفاهم­نامه مشترک بنیاد و مؤسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس و معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس با حضور کارشناسان معاونت سوادآموزی استان و معاونت آموزش، پژوهش، فرهنگی و اداری بنیاد، در محل بنیاد تشکیل گردید که پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید در مورد تألیف کتاب «امام مهربانی­ها» ویژه­‌ی سوادآموزان استان فارس تبادل­ نظر و تصمیمات ذیل گرفته شد:

۱- مقرر شد برنامه­‌ی رونمایی کتاب «امام مهربانی­ها» در هفته­‌ی سوادآموزی در محل دفتر مدیرکل آموزش و پرورش فارس و با حضور ایشان و معاونت سوادآموزی و مدیرعامل بنیاد برگزار گردد.

۲- مقرر شد تعداد ۲۵۰۰ جلد کتاب چاپ شده بین مراکز یادگیری سوادآموزی استان فارس همراه با بخشنامه اجرایی آن در سال ۱۳۹۹ به ادارات آموزش و پرورش استان ابلاغ گردد.

۳- مقرر شد فایل کتاب از وزارت آموزش و پرورش دریافت و پس از تهیه پاورپوینت توسط معاونت پژوهش بنیاد به مربیان مراکز یادگیری آموزش داده شود و با تشکیل گروه مجازی مربیان، بر حسن اجرا نظارت گردد.

۴- مقرر شد روی محتوای کتاب مسابقه بهترین برداشت از کتاب «امام مهربانی­ها» با دستخط سوادآموزان برگزار گردد و از نفرات برتر در نیمه­‌ی شعبان ۱۴۰۰، در سطح استان تجلیل به عمل آید.

 

 

 

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *