Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
هفتمین هفته مراسم استغاثه به امام زمان (عج) - مهدویت فارس

هفتمین هفته مراسم استغاثه به امام زمان (عج)

🔰هفتمین هفته مراسم استغاثه به امام زمان (عج) در قالب سه شنبه های مهدوی روز سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در مسجد قدس (سردزک) برگزار شد.

در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و علاقمندان به حضرت مهدی (عج) برگزار شد سخنران جلسه با بیان اینکه  یکی از وظایفی که در باره امام زمان (عج)داریم شناخت خود وظیفه است.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به آیه ۵۶ سوره مبارکه احزاب (إِنَّ اللَّهَ وَمَلَائِکَتَهُ یُصَلُّونَ عَلَى النَّبِیِّ یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا صَلُّوا عَلَیْهِ وَسَلِّمُوا تَسْلِیمًا ) بیان داشتند که الان که پیامبر گرامی اسلام نیست،برداشتی که از این ایه شریفه میشود این است که شامل  فرزندان مطهرشان به خصوص حضرت ولی عصر میشود.

ایشان در ادامه با تاکید بر آیه ۵۴ سوره مائده در توصیف یاران امام زمان (عج) به پنج ویژگی مهم دوست داشتن خدا، تواضع در برابر مومنین، سرسختی در برابر کافرین، جهاد در راه خدا و نترسیدن از سرزنش دیگران پرداخت.

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *