Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
۴۰ پرسمان در انتظار موعود - مهدویت فارس

۴۰ پرسمان در انتظار موعود

دوران غیبت امام مهدی (عج) دوران آزمایش و امتحان است.

امتحان کردن مردم، یکی از سنت های خداوند است، او بندگان خود را به شیوه های مختلف امتحان می کند تا میزان استواری آنها در مسیر حق روشن شده و مؤمنان از منافقان جدا شوند. هر قدر به زمان ظهور منجی عالم بشریت  نزدیک تر می شویم ، این امتحانات سخت تر و حساس تر می شود و تشخیص حق و باطل دشوارتر می گردد.

یکی از وظایف ما در این دوران، شناخت امام زمان (عج) است؛  برای همین ما بر آن شدیم برای آشنایی افراد با امام زمان (عج) به سراغ قشر جوان و نوجوان برویم؛ لذا در جلد اول کتاب با نام ۴۰ پرسمان در کوچه باغ انتظار سؤالات دانش آموزی را جمع آوری کرده و پاسخ دادیم و در این جلد علاوه بر سؤالات دانش آموزی به سؤالات دانشجویی نیز پاسخ داده شده است.

امید که این کتاب چراغ راهی برای شناخت بهتر امام زمان (عج) باشد.

کتاب ۴۰ پرسمان در انتظار موعود کاری از بنیاد و مؤسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس، آماده ارائه به علاقمندان می باشد.

این کتاب در ۱۶۴ صفحه آماده و پرسش های دانش آموزان و دانشجویان عزیز را پاسخ داده است.

✔️ علاقمندان  می توانند برای تهیه این کتاب به بنیاد و مؤسسه فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) فارس واقع در شیراز، کوی زهرا (س)، نبش کوچه ۸، روبروی دبستان شهیدان اتحادی مراجعه یا با شماره تلفن ۳۷۲۵۵۸۵۱(۰۷۱)  تماس حاصل نمایند .

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *