Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
جلسه بنیاد استان فارس و مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) - مهدویت فارس

جلسه بنیاد استان فارس و مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC)

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، قائم مقام و معاونین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس با فاضل زاده حقیقی رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان جهان اسلام(ISC) و معاونین در روز سه شنبه بیست و سوم آبان ماه در محل سالن جلسات آن مرکز دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این جلسه که با موضوع و محوریت سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی در شیراز برگزار شد حجت الاسلام محمدحسین حدائق قائم مقام بنیاد استان ضمن تبیین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی از ضرورت و اهمیت فرهنگ مهدویت و انتظار گفت.

وی در ادامه به بیان پیش نیاز های همایش پرداخت و در خصوص همکاری مرکز ISC به ثبت مقالات و همایش قدردانی کردند.

در پایان و بعداز تبادل نظریات در خصوص بهتر برگزار شدن همایش، فاضل زاده حقیقی رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام(ISC) ضمن معرفی آن مرکز امادگی خود را جهت همکاری در این همایش اعلام نمود.

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *