Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به سومین همایش مهدویت و انقلاب اسلامی - مهدویت فارس

پیام حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی به سومین همایش مهدویت و انقلاب اسلامی

اندیشه مهدوی و انتظار منجی نه تنها یک ایده اسلامی است، بلکه یک ایده انسانی است و همواره اندیشه ای امیدبخش و سازنده بوده است.

در آغاز لازم است از همه مسئولان و دست اندرکاران و حاضران در این مراسم پرشکوه که به نام امام عصر (ارواحنا فداه) آراسته شده تشکر کنم و برای همه کسانی که در راه تعظیم شعایر الهی، خاصه ترویج اندیشه مهدوی تلاش می کنند آرزوی توفیق روزافزون و سرافرازی کنم.
اندیشه مهدوی و انتظار منجی نه تنها یک ایده اسلامی است، بلکه یک ایده انسانی است و همواره اندیشه ای امیدبخش و سازنده بوده است. رسیدن به عدالت در سایه معنویت، و فردایی بهتر، نفی سلطه مستکبران و رهایی انسان از یوغ طاغوت ها، همگی آموزه هایی مهدوی است که هر انسان آگاه و دارای آرمان را به سوی خود دعوت می کند همان گونه که سرلوحه نهضت مردم در انقلاب اسلامی قرار گرفت. امید است این همایش بتواند در راستای آگاهی بخشی آرمان مهدوی و معرفی هرچه بیشتر حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) گام های موثر و مفیدی بردارد.

اینجانب بار دیگر از همه دست اندرکارانی که در برپایی این مراسم عظیم و پرشکوه تلاش کرده اند، تقدیر نموده، از خداوند متعال تعجیل در ظهور آن حضرت و گسترش عدل و داد در سرتاسر گیتی و سربلندی کشور اسلامی و توفیق روزافزون همگان را خواستارم.

قم – ناصر مکارم شیرازی

۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *