Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
استفاده از ظرفیت ائمه جمعه فارس در سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی - مهدویت فارس

استفاده از ظرفیت ائمه جمعه فارس در سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس در دیدار با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان با اشاره به نقش خطیر ائمه جمعه بر برگزاری پیش همایش با موضوعات مرتبط با سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین حدائق قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس به همراه جمعی از معاونان بنیاد با حجت‌الاسلام و المسلمین عادل حاجی‌پور رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس دیدار و گفتگو کرد.
حجت الاسلام حدائق در این دیدار که با هدف همکاری و استفاده از ظرفیت‌های مشترک دو مجموعه برگزار شد، گفت: سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» به میزبانی شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی فرصتی ویژه برای تعامل بیشتر بین دو نهاد است تا با حضور ائمه جمعه، هم‌افزایی برای ترویج فرهنگ مهدوی به نحو احسن انجام شود.
وی افزود: با تصمیم گیری شورای سیاست‌گذاری فعالیت‌های مهدوی استان، این همایش ملی در ۱۵ بهمن ماه امسال اجرا خواهد شد که جدای از سطح بالای علمی این همایش، در ابعاد فرهنگی متعددی نیز حائز اهمیت است. پژوهش دانشجویان و طلاب به دبیرخانه ارسال می‌شود که مقالات برتر در پایگاه استنادی جهان اسلام ISC به ثبت خواهد رسید.
قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس با اشاره به آغاز تبلیغات سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» در استان و سطح کشور بر همکاری شبکه امامت برای دعوت از صاحب نظران برای شرکت در این همایش و ارسال مقالات تاکید کرد.
حجت الاسلام حدائق در ادامه نیز پیشنهاد داد تا هر کدام ائمه جمعه پیش نشست با موضوعات همایش برگزار کنند و با توجه به زمان دو ماهه باقی مانده تا روز همایش، پیش نشستی با حضور ائمه جمعه سراسر استان در راستای محورهای همایش ملی برگزار شود.
وی نقش ائمه جمعه در شهرستان‌های استان به عنوان یکی از ارکان مهم دینی را مهم برشمرد و ضمن تقدیر از زحمات شبکه امامت، اضافه کرد: ترویج فرهنگ مهدویت یک وظیفه بر دوش همه آحاد جامعه است چراکه هدف‌گیری دشمن بعد ازدین‎گریزی، امام زمان(عج) بوده و ائمه جمعه در ترویج این فرهنگ می‌توانند موثر واقع شوند.
قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس در پایان سخنان خود حضور جدی ائمه جمعه در روز همایش با توجه به اینکه مسئولیت دبیری علمی همایش را آیت الله دژکام امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان برعهده دارند را مورد توجه قرار داد.
انتهای پیام

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *