Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 327
برگزاری پیش همایش مهدویت و انقلاب اسلامی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی فارس قرار گیرد - مهدویت فارس

برگزاری پیش همایش مهدویت و انقلاب اسلامی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی فارس قرار گیرد

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس با تاکید بر اینکه برگزاری پیش همایش مهدویت و انقلاب اسلامی در دستور کار دستگاه‌های اجرایی فارس، تاکید کرد: ارتباط مهدویت با انقلاب اسلامی برای کارمندان هر مجموعه تبیین شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین حدائق قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس به همراه جمعی از معاونان بنیاد برای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی در راستای اجرای هرچه بهتر سومین همایش ملی انقلاب اسلامی و مهدویت برگزار شد.

حجت الاسلام حدائق در ابتدای این جلسه با بیان اینکه امروز غریب ترین انسان هستی امام زمان(ع) است، اظهار کرد: دشمنان دین اسلام صدها هزار دلار برای القا کردن این تفکر که منجی بشارت داده شده از دین یهود است و دجال از اسلام ظهور خواهد کرد، هزینه می‌کنند.
وی با اشاره به رشد اقبال مردم جهان به مسئله مهدویت گفت: وظیفه ما امروز در قبال مردم بیشتر می‌شود چراکه وقوع انقلاب اسلامی در راستای مهدویت و زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) بوده و امروز رمز حیات بشریت و خداشناسی مهدویت است از این رو باید تلاش‌ها در زمینه مهدویت برای رسیدن به هدف منسجم تر باشد.

قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس به تشریح اقدامات سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: امسال تلاش شده تا با اتخاذ نوآوری و فعالیت‌های خلاقانه این همایش به بهترین نحو در شهر شیراز سومین حرم اهل‌بیت(ع) برگزار شود و در کنار حضور دانشجویان و طلاب با هماهنگی آموزش و پرورش این همایش جنبه دانش آموزی نیز خواهد داشت.
حجت الاسلام حدائق نقش ویژه دستگاه‌های اجرایی در برگزاری سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» را مورد توجه قرار داد و گفت: با حمایت‌های فکری بنیاد و دستگاه‌های اجرایی می‌توان تا همایش اصلی، پیش همایش مرتبط با فعالیت دستگاه‌های اجرایی را با حضور اساتید ماهر برگزار کرد.
وی با بیان اینکه برگزاری پیش همایش مهدویت و انقلاب اسلامی در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد، اضافه کرد: ارتباط مهدویت با انقلاب اسلامی برای کارمندان هر مجموعه تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ملک مکان در ادامه این جلسه نیز با تاکید بر همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه بهتر سومین همایش ملی مهدویت و انقلاب اسلامی به میزبانی شیراز، گفت: به دلیل حضور مهمانان کشوری و اساتید برجسته در شهر شیراز باید فضاسازی شهری در مسیرهای اصلی مورد توجه قرار گیرد و چهره شهر جلوه گر این همایش مهم علمی-فرهنگی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس تصریح کرد: تولید محتوای دیجیتال نظیر عکس نوشته، کلیپ کوتاه، پوستر و… به همراه تبلیغات در فضای مجازی توسط حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی و سپاه فجر فارس انجام شود.
وی با بیان اینکه مرکز مدیریت حوزه های علمیه فارس در کناربنیاد مهدی موعود در تولید محتوای علمی نقش آفرینی کند، گفت: اجرای گروه سرود با محتوای غنی در مرتبط همایش انقلاب اسلامی و مهدویت پیش بینی شود.
انتهای پیام/

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

مردم مستعد دین هستند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، استاد علیرضا حدائق مدیر بنیاد استان فارس در همایش سراسری مدیران بنیاد استان‌ها که

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *