جستجو

ویژگی های منحصر به فرد حضرت امام ره باعث شد تا وی در قلب ها نفوذ کند

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)فارس،حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمدحسین حدائق قائم مقام بنیاد در آئین  بزرگداشت سالروز رحلت حضرت امام ره ، قیام ۱۵ خرداد درنمازخانه اداره کل آموزش وپرورش فارس، با اشاره به آیه ۵۴ سوره مائده اظهار کرد: خداوند از ایرانی ها تعریف کرده است لذا در این آیه خداوند از شیعیان ایرانی منتظر ظهور تعریف می کند.

وی افزود:اصحاب از پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم سوال کردند منظور خداوند از کسانی که دارای مقام و منزلت بالایی هستند چه کسانی هستند فرمودند منظور خداوند قوم سلمان در آخرالزمان است.

استاد حوزه علمیه فارس تصریح کرد: وظیفه یک منتظر نسبت به امام زمان، جلب محبت حضرت است لذا ابراز محبت و دعا خواندن تنها ۵ درصد محبت به امام است پس باید رفتار ما به گونه ای باشد که امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف از ما راضی باشد.

وی با اشاره به مجاهدت های شهید رئیسی در مسیر خدمت به مردم، ادامه داد: شهید جمهور کسی بود که تنها مردم را می دید و توجهی به خود نداشت آن شهید به گونه ای خدمت کرد که توقع مردم از رئیس جمهور به شدت بالا رفته است لذا هر کسی نمی تواند در این حوزه وارد شود.

حجت الاسلام والمسلمین حدائق خاطرنشان کرد: ویژگی های منحصر به فرد حضرت امام ره باعث شد تا وی در قلب ها نفوذ کند و مجاهدت خالصانه ایشان در مسیر الهی، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

در این مراسم معنوی علاوه بر سخنرانی، حاج کاظم محمدی نیز به مداحی پرداختند

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *