جستجو

گردهمایی مدیران روابط عمومی مهدویت و نماز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، گردهمایی کارشناسان روابط عمومی مهدویت و نماز، در صبح روز چهارشنبه بیست و ششم اردیبهشت ماه، در محل مجتمع فرهنگی آموزشی یاوران حضرت مهدی(عج) آغاز به کار کرد.

در این گردهمایی دو روزه که با هدف تببین اهداف و تشریح برنامه ها برگزار شد، حامد صالحی مدیر روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) و ستاد اقامه نماز ضمن تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی، به تشریح ابعاد، اهداف، دستاوردها و برنامه ریزی های انجام شده در این مدیریت پرداخت.

صالحی در این گردهمایی ضمن ارائه آمار داده های اطلاعاتی سایت ستاد اقامه نماز و بنیاد، از زحمات کارشناسان در استانها و از همکاری و حمایت آنان تشکر کرد.

مدیر روابط عمومی بنیاد افزود: خوشبختانه در حال حاضر سایت بنیاد و ستاد اقامه نماز به عنوان مرجع خبری قلمداد می شود.

وی در ادامه ضمن تشریح ابعاد این گردهمایی، گفت: تدوین خبر، تهیه گزارش و مصاحبه، ارتباطات و استفاده از ظرفیت ها و پلتفرم ها از جمله بخش های این گردهمایی است.

گردهمایی کارشناسان روابط عمومی مهدویت و نماز برگزار شد

در ادامه حسن صدرایی عارف مدرس دانشگاه در این گردهمایی ابعاد موفقیت رسانه، انواع رسانه و گام های تولید محصول رسانه ای را تشریح کرد.

وی با اشاره به روش های نوین دستیابی به اطلاعات و فناوری، در خصوص نحوه دسته بندی اخبار و نوع ارتباط با مخاطب را تشریح کرد.

گردهمایی کارشناسان روابط عمومی مهدویت و نماز برگزار شد

محمد فروهر فعال حوزه سواد رسانه نیز به تشریح رسانه ها از گذشته تا کنون پرداخت و گفت: اهمیت و جایگاه رسانه در زندگی انسان روز افزون و قابل تامل است که به روز بودن روابط عمومی در این خصوص می‌بایست مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به عملکرد رسانه در جهان و پیشرفت چشمگیر آن، لازم است در حوزه روابط عمومی که ارتباط مستقیم با رسانه را دارد، مجهز و به روز قدم برداریم.

تقدیر از کارشناسان روابط عمومی استان ها از دیگر برنامه های اولین روز این گردهمایی بود که استان فارس رتبه برتر رو کسب نمود.

 

 

 

 

آخرین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *