Notice: Undefined offset: -1 in /home/bonyadem/public_html/wp-includes/post-template.php on line 330
حکومت اسلامی امانت امام زمان(عج) است - مهدویت فارس

حکومت اسلامی امانت امام زمان(عج) است


نماینده ولی فقیه در استان فارس حکومت اسلامی را امانتی از سوی امام زمان(عج) دانست و گفت: امانت اصلی ولایت و این حکومتی است که در این عالم متعلق به علی و اولاد علی قرار گرفت و خیانت در این امانت کار را خراب کرد بنابراین این امانت را باید ترویج کنیم.

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان فارس، حضرت آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در سومین همایش ملی «مهدویت و انقلاب اسلامی» که امروز، ۱۵ بهمن ماه به میزبانی شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را بر محور ولایت فقیه قرار دادند و ولایت فقیه نیابت از وجود ولی عصر(عج) است که این باور امام راحل بود.

امام جمعه شیراز افزود: ولایت مربوط به ولی عصر(عج) است و فقیه در زمان غیبت نیابت دارد و خیلی مهم است که ما این باور تاریخی شیعه را حفظ و ترویج کنیم.

آیت الله دژکام با بیان اینکه تفاوتی اگر در بین مراجع از نظر فتوا وجود دارد در حیطه اختیارات ولایت فقیه بوده و اصل نیابت فقیه از سوی امام زمان(عج) در شیعه مورد قبول همگان است گفت: تربیت نسل آینده باید بر مبنای فرمان پذیری از نائب امام زمان(عج) باشد و کار انقلاب و کشور وقتی سخت می شود نیابت ولی فقیه دل ها را محکم می کند و کار راه می افتاد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به جایگاه انقلاب اسلامی در مقوله مهدویت، تاکید کرد: در زمان تشکیل نظام اسلامی امام خمینی(ره) در سخنرانی های خود این نظام را امانت آخرین ذخیره الهی ولی عصر(عج) دانستند.

وی با تاکید بر اینکه حکومت اسلامی امانت امام زمان(عج) است، تصریح کرد: امانت اصلی ولایت و این حکومتی است که در این عالم متعلق به علی و اولاد علی قرار گرفت و خیانت در این امانت کار را خراب کرد بنابراین این امانت را باید ترویج کنیم؛ هر دو را امام راحل به تفصیل در سخنرانی های خود گفته اند و رهبر معظم انقلاب نیز از این جهت ویژه روی بحث نیابت و امانت داری تاکید دارند و در صدر همه ی آنچه که رهبری در سال های اخیر فرمودند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است که ایشان در این بیانیه فرموده باید زمینه را برای ظهور ولایت کبری آماده کنیم.

انتهای پیام/

آخرین مطالب

همایش بزرگ مهدی یاوران برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس، همزمان با سالروز ولادت با سعادت قطب عالم امکان، حضرت بقیة الله الأعظم، امام زمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *